Ciągnik Pasquali EOS V o mocy 56 KM oraz jego odpowiednik - Siena K (z silnikiem Kubota), to nowoczesne traktory skonstruowane z myśla o wszechstronnym wykorzystaniu w gospodarstwach sadowniczych, ogrodniczych, szkółkarskich czy winnicach. Dostępne w wersji z przegubową ramą lub skrętnymi przednimi kołami oraz w góskiej z wyposażeniem ułatwiającym pracę na pochyłym terenie.
Stały napęd na 4 koła, nisko osadzony środek ciężkości zapewniają ciagnikowi dobrą przyczepność i stabilność, a taki sam rozstaw i szerokość koł przednich i tylnych umożlwiają precyzyjne manwerowanie.
Wszechstronność, uniwersalność oraz połączenie dużej mocy z niewielkimi rozmiarami sprawiają, że traktor ma szerokie zastosowanie w sadownictwie, uprawach rzędowych, pracach komunlanych i utrzymaniu obszarów zieleni.
Ciągniki EOS V dostępne są w wersji z kabiną i bez kabiny.
Wszystkie traktory Pasquali są projektowane i produkowane przy udziale najnowszych technologii, z uwzględnieniem wieloletniego doświadczenia konstruktorów oraz opinii i uwag użytkowników oraz dealerów z różnych krajów. Produktem tych wysiłków są ciągniki, które w gospodarstwach rolniczych, firmach i innych miejscach eksploatacji pełnią funkcję efektywnych, wszechstronnych i wygodnych narzędzi pracy.
Poznaj wyjątkowe rozwiązania techniczne i przekonaj się w jaki sposób ciągniki Eos V pod względem funkcjonalności odpowiadają specyfice Twojej pracy i oczekiwaniom stawianym ciągnikowi.
Najważniejszą zaletą ciągników z centralnym przegubem jest ich zwrotność, która ma szczególne znaczenie podczas pracy w sadach, szkółkach czy uprawach ogrodniczych. Promień skrętu w ciągnikach EOS V, w zależnosci od typu zastosowanych opon, wynosi od 245 cm.
Dodatkową korzyścią wynikającą z zastosowania centralnego przegubu jest uzyskanie mniejszej szerokości zewnętrznej ciągnika, ponieważ skręt odbywa się poprzez wychylenie ramy, a nie kół traktora, które mogą być dzięki temu zamontowane bliżej przekładni.
Systemu skrętu, w który wyposażony jest ciągnik decyduje o jego funkcjonalności i zaletach użytkowych. Duża zwrotność i niewielka szerokość traktorów przegubowe z tzw. łamaną ramą są szczególnie przydatne podczas pracy w międzyrzędziach, uprawach tunelowych, budynkach gospodarczych i miejscach o ograniczonej przestrzeni manerwowania.
Ciągniki w wersji ze skrętnymi przednimi kołami ze względu na swą stabilność i równomierny rozkład obciążenia na przednią i tylną oś, są wykorzystywane do prac komunalnych, pielęgnacji zieleni, a z zastosowaniem szerokich opon lub kół podwójnych doskonale spisują się w pracy na obaszarach o dużym nachyleniu terenach lub niestabilnym podłożu.
Siedzenie i kierownica operatora są zamontowane na obracalnej platformie, która bez użycia dodatkowych narzędzi, w ciągu zaledwie kilku sekund może być odwrócona o 180 o. Funkcja obracalnego kokpitu pozwala na użycie tylnego podnośnika hydraulicznego TUZ do agregowania przednich narzędzi, zapewniając lepszą widoczność i większą precyzję operowania narzędziami roboczymi.
Precyzyjnie skonstruowane, wysokiej jakości kabiny gwarantują doskonałą widoczność i bezpieczeństwo w czasie użytkowania ciągnika. Wysoki komfort pracy operatora zapewniają: system wentylacji i ogrzewania, klimatyzacja, filtr aktywny, pneumatyczne siedzenie, uchylna przednia szyba.
Standardowe wyposażenie kabiny stanowią: przednia i tylna wycieraczka oraz spryskiwacz, dodatkowe okienko zamontowane w dachu, które ułatwia operowanie przystawkami o dużej wysokości oraz oświetlenie zewnętrzne do pracy po zapadnięciu zmroku.
Wyjątkowy komfort pracy z narzędziami podłączonymi do wyjść hydraulicznych ciągnika zapewnia joystick, który pozwala na pełną kontrolę układu hydraulicznego ciągnika za pomocą wyłącznie jednej dźwigni. Operator w wygodny sposób steruje pracą tylnego podnośnika TUZ oraz 6 tylnych złącz hydraulicznych. Dodatkowo wraz z joystickiem montowana jest pompa o podwyższonej wydajności - 38 l/min.
Joystick jest zintegrowany z siedzeniem operatora - niezależnie od położenia siedziska jest zawsze pod ręką.
Rodzaj opony | EOS V 65 AR przegubowy | EOS V 65 RS - skrętne koła | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozmiar opony | Szerokość opony mm | Wysokość opony mm | Szerokość min/max w mm | Promień skrętu z mm | Szerokość min/max w mm | Promień skrętu z mm | |
MONO | REV | ||||||
7.50-16 | 208 | 798 | 995/1315 | 1035/1315 | 2450 | 1200/1520 | 2800 |
8.25-16 | 212 | 820 | 999/1319 | 1039/1319 | 2450 | 1204/1524 | 2800 |
250/80-18 | 240 | 879 | 1105/1347 | 1105/1347 | 2500 | 1236/1552 | 2830 |
280/70-18 | 282 | 849 | 1151/1401 | 1213/1401 | 2530 | 1259/1599 | 2930 |
300/65-18 | 295 | 849 | 1164/1414 | 1226/1414 | 2530 | 1369/1619 | 2930 |
320/65-18 | 319 | 873 | 1196/1438 | 1250/1438 | 2650 | 1393/1643 | 2950 |
11.5/80-15.3 | 290 | 838 | 1167/1377 | 1311/1377 | 2550 | 1306/1582 | 3130 |
260/70-20 | 258 | 877 | 1104/1378 | 1160/1378 | 2600 | 1245/1583 | 3350 |
31x15.50-15 STG/XTC | 389 | 800 | 1388 | 2700 | 1489/1593 | 3250 | |
33x12.50-15 | 345 | 843 | 1382 | 2700 | 1411/1587 | 3200 |
Model | EOS V 5.65 AR | EOS V 6.65 RS | ||
---|---|---|---|---|
MONO | REV | MONO | REV | |
Rama | Centralny przegub | Skrętne przednie koła | ||
Napęd | Stały napęd na cztery koła | |||
Silnik | 3 cylindry, VM Motori D753 TE3 | |||
Pojemność | 2230 | |||
Moc silnika kW/KM | 41,2kW / 56 KM | |||
Max moment obrotowy (Nm/obr.) | 185/1950 | |||
Układ chłodzenia | Ciecz | |||
Pojemność zbiornika paliwa w litrach | 45 | |||
Przekładnia | 12 biegów do przodu, 12 wstecznych | |||
Sprzęgło | Wielotarczowe, w kąpieli olejowej | |||
Mechanizm różnicowy | Blokada mechanizmu różnicowego, przód i tył, załączana elektrohydraulicznie | |||
WOM | 540/750 obr./min. | |||
System hydrauliczny | ||||
Wydajność pompy hydraulicznej | 28 l/min., opcja 35 l/min. | |||
Ciśnienie robocze | 180 bar | |||
Wyjścia hydrauliczne - standard | Standard - 2 wyjścia | |||
Wyjścia hydrauliczne - opcjonalnie | Jedno pojedyncze i jedno podwójne lub dwa podwójne wyjścia | |||
Układ elektryczny | ||||
Akumulator (Ah) | 12 V - 70 Ah | |||
Alternator(A) | 12 V - 55 Ah | |||
Tylny, trzypunktowy układ zawieszenia TUZ | ||||
Ramiona podnośnika | Standard kat. I | |||
Cięgła podnośnika | Manualna regulacja | |||
Udźwig podnośnika TUZ | 1800 kg | |||
Przedział operatora | ||||
Siedzenie | Amortyzowane z pasem bezpieczeństwa | |||
Wspomaganie układu kierowniczego | Hydrostatyczne, na przegub pomiędzy osiami | |||
Pozycja jazdy | MONO - bez obrotu | Obracalny kokpit | MONO - bez obrotu | Obracalny kokpit |
Opony | ||||
Standard | 7.50-16 | |||
Opcjonalnie | 8.25-16; 11.5/80-15.3; 250/80-18; 280/70-18; 300/65-18; 320/65-18; 260/70-20; 31x15.50-15 XTC i STG; 33x12.50-15 Garden | |||
Waga bez kabiny | 1400 | 1380 | ||
Waga z kabiną | 1560 | 1540 | ||
Kabina | Homologowana, montowana fabrycznie, opcjonalnie - klimatyzacja |