Orion SDT to jedyny ciągnik w przedziale mocy 74 - 98 KM o konwencjonalnej konstrukcji z mniejszymi przednimi kołami i zwiększonym rozstawem osi. Budowa ciągnika pozwala na uzyskanie udźwigu tylnego podnośnika 2700 kg i większej niż w przypadku ciągników z równymi kołami mocy pociągowej traktora, co jest szczególnie przydatne podczas pracy z narzędziami do uprawy gleby.
Ciągnik dostępny jest w dwóch wersjach: ze skrętnymi przednimi kołami oraz wersji Dualsteer z podwójnym systemem skrętu, w której promień skrętu wynosi od 2, 65 m. Połączenie wysokiej mocy ze zwrotnością sprawia, że Orion SDT jest funkcjonalnym narzędziem pracy zarówno w sadownictwie jak i rolnictwie.
Montowana na zamówienie obniżana kabina operatora, z którą wysokość ciągnika jest mniejsza niż 170 cm uzupełnia wyposażenie ciągnika, który może pracować w miejscach niedostępnych dla innych urządzeń.
Ciągniki na zamówienie są dostępne również w wersji bez kabiny.
Wszystkie traktory Pasquali są projektowane i produkowane przy udziale najnowszych technologii, z uwzględnieniem wieloletniego doświadczenia konstruktorów oraz opinii i uwag użytkowników oraz dealerów z różnych krajów. Produktem tych wysiłków są ciągniki, które w gospodarstwach rolniczych, firmach i innych miejscach eksploatacji pełnią funkcję efektywnych, wszechstronnych i wygodnych narzędzi pracy.
Poznaj wyjątkowe rozwiązania techniczne i przekonaj się w jaki sposób ciągniki Orion SDT pod względem funkcjonalności odpowiadają specyfice Twojej pracy i oczekiwaniom stawianym ciągnikowi.
Innowacyjny system podwójnego skrętu Dualsteer to nowoczesne rozwiązanie ułatwiające manewrowanie w miejscach o ograniczonej przestrzeni.
Działanie systemu polega na jednoczesnym skręcie centralnego przegubu oraz przednich kół w trakcie wykonywania manewrów ciągnikiem, co pozwala na uzyskanie wyjątkowego promienia skrętu od 2,2 m, przy rzeczywistym kącie skrętu przekraczającym 70 o.
Dostępne są dwie wersje kabiny operatora montowane na ciągnikach Pasquali Orion SDT: tradycyjna oraz obniżona, dzięki której wysokość ciągnika z kołami 16"przód/ 20"tył i nie przekracza 170 cm.
Wygodne, klimatyzowane, bezpieczne kabiny gwarantują doskonałą widoczność i dostęp do elementów sterowania pracą ciągnika.
Wyjątkowy komfort pracy z narzędziami podłączonymi do wyjść hydraulicznych ciągnika zapewnia zastosowanie joysticka do obsługi hydrauliki traktora.
Za pomocą jednej dźwigni operator może sterować pracą przedniego i tylnego podnośnika hydraulicznego TUZ, jednego z 8 złącz hydraulicznych tylnych lub 8 przednich.
Przedni podnośnik hydrauliczny TUZ z cięgłami kategorii I o udźwigu 800 kg daje możliwość jednoczesnego podłączenia i użytkowania przednich i tylnych narzędzi roboczych.
Wraz z przednim TUZ - em montowane są dwa podwójne wyjścia hydrauliczne do napędu lub kontroli położenia narzędzi.
Rodzaj opony | Model RS - skrętne koła | Model DS - podójny system skrętu | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
- | A | B | C | D | C | D |
260/70-16 przód | 258 | 770 | 1358/1678 | 3900 | 1358/1678 | 2650 |
300/70-20 tył | 286 | 947 | 1340/1680 | 1340/1680 | ||
260/70-16 przód | 258 | 770 | 1358/1678 | 3900 | 1358/1678 | 2650 |
340/65-20 tył | 343 | 958 | 1397/1717 | 1397/1717 | ||
250/80-18 przód | 240 | 879 | 1325/1791 | 3800 | 1325/1791 | 2400 |
11.2-24 tył | 277 | 1083 | 1311/1787 | 1311/1787 | ||
280/70-18 przód | 265 | 849 | 1350/1816 | 3800 | 350/1816 | 2420 |
320/70-24 tył | 316 | 1099 | 1350/1826 | 1350/1826 | ||
340/65-18 przód | 343 | 899 | 1597/1811 | 3500 | 1597/1811 | 2680 |
420/65-24 tył | 415 | 1156 | 1595/1855 | 1595/1855 | ||
400/55-17.5 przód | 400 | 880 | 1870 | 4000 | 1870 | 2840 |
600/50-22.5 tył | 600 | 1170 | 2000 | 2000 |
Model | ORION V80 SDT | ORION K105 SDT | ORION V80 SDTDS | ORION K105 SDT DS | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Rama/ system skrętu | Skrętne przednie koła | Podwójny system skrętu : skrętne przednie koła + przegubowa rama | ||||
Napęd | Napęd na cztery koła z opcją rozłączenia napędu przedniej osi | |||||
Silnik | VM D754 TE3 | Kubota V3800 | VM D754 TE3 | Kubota V3800 | ||
Moc silnika kW/KM | 54,4 / 74 | 72,1 / 98 | 54,4 / 74 | 72,1 / 98 | ||
Pojemność silnika cm3 | 2970 | 3769 | 2970 | 3769 | ||
Max moment obrotowy (Nm/obr.) | 250/ 1600 | 330/ 1500 | 250/ 1600 | 330/ 1500 | ||
Pojemność zbiornika paliwa | 55 l | |||||
Przekładnia | Mechaniczna, zsynchronizowana, biegi 16+16, rewerser mechaniczny | |||||
Sprzęgło główne | Wielotarczowe, w kąpieli olejowej | |||||
Mechanizm różnicowy | Blokada mechanizmu różnicowego załączona elektrohydraulicznie, jednocześnie przednia i tylna oś lub tylna oś | |||||
Wałek odbioru mocy WOM | Tylny, standard- 540/750 obr./min. opcja - 540/ 1000 obr./min | |||||
Sprzęgło WOM | Wielotarczowe, w kąpieli olejowej, załaczane elektrohdyraulicznie | |||||
Układ hydrauliczny | Niezależny układ zasilania wspoamagania | |||||
Wydajność pompy hydraulicznej | Standard - 31 l/min., opcja 49 l./min przy ciśnieniu 180 bar | |||||
Wyjścia hydrauliczne | Standard - 2 wyjścia podwójne (tył) , opcja 2 podwójne tył | |||||
Układ elektryczny | Akumulator 100 Ah/ Alternator 55 A | |||||
Podnośnik hydrauliczny tył | Maksymalny udźwig 2 700 kg, cięgła kat 1. i 2. | |||||
Podnośnik hydrauliczny przód | Montowany opcjonalnie, masymalny udźwig 800 kg, cięgła kat 1. | |||||
Układ hamulcowy | Hamulec roboczy - wielotarczowy w kąpieli olejowej, postojowy załączany elektrohydraulicznie | |||||
Kabina | Homologowana, montowana fabrycznie, z opcjonalną klimatyzacją | |||||
Waga bez kabiny | 2 210 kg | 2 360 kg | ||||
Waga z kabiną | 2 230 kg | 2 380 kg |