Pasquali Orion to najmocniejszy z ciągników Pasquali, traktor o wszechstronnym i uniwersalnym zastosowaniu, jako jedyny posiada montowany w standardzie obracalny kokpit operatora. Bogaty wybór wyposażenia uzupełniającego, duża moc oraz zwrotność sprawiają, że jest doskonałym narzędziem do prowadzenia prac sadowniczych, rolniczych, a nawet komunalnych.
Ciągnik dostępny w czterech wariantach, tak by zapewnić komfort i wydajność pracy dostosowane do zróżnicowanych wymagań użytkowników.
Modele z centralnym przegubem AR wyróżniają się niskimi: promieniem skrętu od 2,66 m oraz szerokością, która wynosi od 108 cm do 135 cm przy zastosowaniu najszerszych opon dostępnych dla tego modelu.
Modele z podwójnym systemem skrętu Dusalsteer DS posiadają jeszcze mniejszy promień skrętu - od 2,2 m oraz kąt skrętu przekraczający 70 o przy nieco większej szerokości zewnętrznej zwiększającej stabilność potrzebną podczas pracy w sadach położonych na stokach lub podczas zbioru i załadunku owoców.
Model z przednimi skrętnymi kołami RS jest przeznaczony do wykorzystania w rolnictwie i sadownictwie do zadań nie wymagających wykonywania manewrów na ograniczonej przestrzeni, jak również do prac komunalnych i prowadzonych na obszarach o dużym nachyleniu terenu. Stabilność wynikająca z nisko osadzonego środka ciężkości, dobra widoczność, szerokie opony o jednakowej wielkości oraz wyposażenie usprawniające pracę na nierównym, pochyłym terenie to zalety górskiej wersji ciągnika oznaczonej symbolem MT.
Wszystkie ciągniki Orion dostępne są w wersji z kabiną oraz na zamówienie bez kabiny.
Wszystkie traktory Pasquali są projektowane i produkowane przy udziale najnowszych technologii, z uwzględnieniem wieloletniego doświadczenia konstruktorów oraz opinii i uwag użytkowników oraz dealerów z różnych krajów. Produktem tych wysiłków są ciągniki, które w gospodarstwach rolniczych, firmach i innych miejscach eksploatacji pełnią funkcję efektywnych, wszechstronnych i wygodnych narzędzi pracy.
Poznaj wyjątkowe rozwiązania techniczne i przekonaj się w jaki sposób ciągniki Orion pod względem funkcjonalności odpowiadają specyfice Twojej pracy i oczekiwaniom stawianym ciągnikowi.
Innowacyjny system podwójnego skrętu Dualsteer to nowoczesne rozwiązanie ułatwiające manewrowanie w miejscach o ograniczonej przestrzeni.
Działanie systemu polega na jednoczesnym skręcie centralnego przegubu oraz przednich kół w trakcie wykonywania manewrów ciągnikiem, co pozwala na uzyskanie wyjątkowego promienia skrętu od 2,2 m, przy rzeczywistym kącie skrętu przekraczającym 70 o.
Jedna z trzech wersji systemu skrętu ciągnika do wyboru: przegubowa, z przednimi skrętnymi kołami oraz Dualsteer, obracalny kokpit operatora, napęd na 4 koła, wysoka moc przy zachowaniu niskiej masy to wyjątkowe cechy i funkcje, które z połączeniu tworzą wielozadaniowe urządzenie, znajdujące najwszechstronniejsze zastosowanie w sadownictwie, na plantacjach borówki i porzeczki, podczas pracy na pochyłościach terenu oraz zadaniach wymagających dużej precyzji w operowaniu ciągnikiem .
Siedzenie i kierownica operatora są zamontowane na obracalnej platformie, która bez użycia dodatkowych narzędzi, w ciągu zaledwie kilku sekund może być odwrócona o 180 o. Funkcja obracalnego kokpitu pozwala na użycie tylnego podnośnika hydraulicznego TUZ do agregowania przednich narzędzi, zapewniając lepszą widoczność i większą precyzję operowania narzędziami roboczymi.
Precyzyjnie skonstruowane, wysokiej jakości kabiny gwarantują doskonałą widoczność i bezpieczeństwo w czasie użytkowania ciągnika. Wysoki komfort pracy operatora zapewniają w zależności od warunków: system wentylacji i ogrzewania, klimatyzacja, filtr aktywny, pneumatyczne siedzenie, uchylna przednia szyba.
Standardowe wyposażenie kabiny stanowią: przednia i tylna wycieraczka oraz spryskiwacz, dodatkowe okienko zamontowane w dachu, które ułatwia operowanie przystawkami o dużej wysokości oraz oświetlenie zewnętrzne do pracy po zapadnięciu zmroku.
Wyjątkowy komfort pracy z narzędziami podłączonymi do wyjść hydraulicznych ciągnika zapewnia joystick, który pozwala na pełną kontrolę układu hydraulicznego ciągnika za pomocą wyłącznie jednej dźwigni. Operator może sterować przednim i tylnym podnośnikiem TUZ, pracą jednego z 10 złącz hydraulicznych tylnych lub 4 przednich.
Joystick jest zintegrowany z siedzeniem operatora - niezależnie od położenia siedziska jest zawsze pod ręką.
Przedni podnośnik hydrauliczny TUZ z cięgłami kategorii I o udźwigu 800 kg daje możliwość jednoczesnego podłączenia i użytkowania przednich i tylnych narzędzi roboczych.
Wraz z przednim TUZ - em montowane są dwa podwójne wyjścia hydrauliczne do napędu lub kontroli położenia narzędzi.
Rodzaj /rozmiar opony | Model AR - przegubowy | Model RS - skrętne przednie koła | Model DS- podwójny system skrętu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | A | B | C | D | C | D | C | D |
250/80-18 | 240 | 879 | 1140/1348 | 2680 | - | - | - | - |
280/70-18 | 282 | 849 | 1302/1390 | 2700 | 1346/1758 | 3240 | 1346/1758 | 2200 |
320/65-18 | 320 | 873 | 1340/1428 | 2770 | 1490/1786 | 3260 | 1490/1786 | 2350 |
340/65-18 | 343 | 899 | - | - | 1513/1809 | 3280 | 1513/1809 | 2470 |
11.5/80-15.3 | 290 | 888 | 1238/1262 | 2710 | - | - | - | - |
8.00-20 | 217 | 945 | 1057/1297 | 2660 | - | - | - | - |
9.50-20 | 245 | 937 | 1127/1475 | 2670 | 1291/1833 | 3150 | 1291/1833 | 2460 |
300/70-20 | 286 | 947 | 1228/1430 | 2740 | - | - | - | - |
320/70-20 | 316 | 975 | 1312/1460 | 2760 | 1450/1934 | 3250 | 1450/1934 | 2710 |
11.2-20 | 277 | 982 | - | - | 1411/1895 | 3200 | 1411/1895 | 2850 |
340/65-20 | 343 | 958 | 1339/1487 | 2775 | 1477/1961 | 3280 | 1477/1961 | 2850 |
31x15.50 STG/XTC | 390 | 958 | 1406 | 2930 | 1650/1764 | 3280 | 1610/1804 | 2460 |
33x12.50-15 | 325 | 846 | 1284 | 2870 | - | - | - | - |
38/14-20 STG | 356 | 990 | - | - | 1594/1974 | 3280 | 1594/1794 | 2730 |
13/6-16/4 Garden | 390 | 968 | 1432 | 2950 | 1630/1790 | 3600 | 1630/1790 | 2940 |
Model | ORION V7.80 AR | ORION K 105 AR | ORION V8.80 RS | ORION K105 RS | ORION V7.80 DS | ORION K 105 DS |
---|---|---|---|---|---|---|
Rama/ system skrętu | Przegub centralny | Skrętne przednie koła | Podwójny system skrętu : skrętne przednie koła + przegubowa rama | |||
Napęd | Napęd na cztery koła z rozłączaniem napędu przedniej osi | |||||
Silnik | VM D754 TE3 | Kubota V3800 | VM D754 TE3 | Kubota V3800 | VM D754 TE3 | Kubota V3800 |
Moc silnika kW/KM | 54,4 / 74 | 72,1 / 98 | 54,4 / 74 | 72,1 / 98 | 54,4 / 74 | 72,1 / 98 |
Pojemność silnika cm3 | 2970 | 3769 | 2970 | 3769 | 2970 | 3769 |
Max moment obrotowy (Nm/obr.) | 250/ 1600 | 330/ 1500 | 250/ 1600 | 330/ 1500 | 250/ 1600 | 330/ 1500 |
Pojemność zbiornika paliwa | 55 l | |||||
Przekładnia | Mechaniczna, zsynchronizowana, biegi 16+16, rewerser mechaniczny | |||||
Sprzęgło główne | Wielotarczowe, w kąpieli olejowej | |||||
Mechanizm różnicowy | Blokada mechanizmu różnicowego załączona elektrohydraulicznie, jednocześnie przednia i tylna oś lub tylna oś | |||||
Wałek odbioru mocy WOM | Tylny, standard- 540/750 obr./min. opcja - 540/ 1000 obr./min | |||||
Sprzęgło WOM | Wielotarczowe, w kąpieli olejowej, załączane elektrohydraulicznie | |||||
Układ hydrauliczny | Niezależny układ zasilania wspomagania | |||||
Wydajność pompy hydraulicznej | Standard - 31 l/min., opcja 49 l./min przy ciśnieniu 180 bar | |||||
Wyjścia hydrauliczne | Standard - 2 wyjścia podwójne (tył) , opcja 2 podwójne tył | |||||
Układ elektryczny | Akumulator 100 Ah/ Alternator 55 A | |||||
Podnośnik hydrauliczny tył | Maksymalny udźwig 2 300 kg, cięgła kat 1. i 2. | |||||
Podnośnik hydrauliczny przód | Montowany opcjonalnie, maksymalny udźwig 800 kg, cięgła kat 1. | |||||
Układ hamulcowy | Hamulec roboczy - wielotarczowy w kąpieli olejowej, postojowy załączany elektrohydraulicznie | |||||
Pozycja jazdy | Obracalna - obrotowy kokpit operatora | |||||
Kabina | Homologowana, montowana fabrycznie, z opcjonalną klimatyzacją | |||||
Waga bez kabiny | 2 150kg | 2 170 kg | 2 250 kg | |||
Waga z kabiną | 2 250kg | 2 270 kg | 2 350 kg |